Artwerk - grafisch ontwerp & webdesign Artwerk logo

Menu

Nieuwe huisstijl Oscar!

Een nieuwe huisstijl én 350% meer verkoop!

De huisstijl van 'Oscar' werd volledig getekend door Artwerk.
Wouter Vermeersch begon in 2005 als hobbybrouwer te experimenten met bier. Na zijn studie Ingenieur biochemie 
ging hij aan de slag bij een toeleveringsbedrijf van brouwerijen. In 2013 stopten Wouter en zijn vriendin Barbara Pratz in de recent opgerichte Brouwerij Eutropius toen door de vacature voor brouwer open kwam te staan.
"Het was een impulsieve beslissing en al snel bleek dot de zaken met de brouwerij niet goed liepen. 9 maanden later besloten we om de andere aandeelhouders uit te kopen en de zaak over een andere boeg te gooien".
De huisstijl werd vernieuwd en ons gamma bieren werd aangepast en onder één centrale naam geplaatst: Oscar. Naast onze eigen merken, brouwen we nu ook bier voor onderen: verenigingen, ondernemingen en zelfs particulieren die een eigen bier op de markt willen zetten kunnen bij ons terecht", aldus Wouter
Tijdens het eerste jaar na de overname steeg de productie met 350%.
Hun doel is om zich in 2016 op het buitenland te richten!

De huisstijl van 'Oscar' werd volledig getekend door Artwerk.
Ook zin in een nieuwe huisstijl?
Neem vrijblijvend contact op

Zie artikel Unizo december 2015

 



Meer blog..

Wenst u meer info?